بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 

نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه دو قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. برای مشاهده لیست دروسی که داخل این نرم افزارقرار دارد، ادامه مطلب را مشاهده نمایید.



ادامه مطلب ...


دانلود کتاب الکترونیکی نهج البلاغ -Nahj-ol-Balaghe eBook

کتاب ارزشمند نهج البلاغه، شامل مجموعه ای از حکمت ها، نامه ها، و خطبه های حضرت علی (ع) می باشد. مطالب این کتاب گرانقدر توسط سید رضی گردآوری شده است.

در این مطلب می توانید کتاب الکترونیکی (eBook) این کتاب آموزنده را دانلود کنید. این کتاب مشتمل بر 3 قسمت است :

1. خطبه ها

2. نامه ها

3. کلمات قصار

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 13:42 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

مجله الکترونیکی گیمر طلایی یا گلدن گیمر در رابطه با دنیای بازی ها و بازیخورها می باشد که به صورت ماهانه در قالب فایل PDF منتشر می شود. این مجله بیش از یک سال در حال انتشار است در هر شماره به بحث و نقد بازی ها ، معرفی بازی های جدید، بررسی بازی ها ، بررسی شخصیت های بازی ها،معرفی سخت افزارهای مربوط به بازی ها و… خواهد پرداخت.




ادامه مطلب ...


‫در شماره ی نخست که اکنون پیش روی شما قرار دارد ، مبنای کلی ما بر این اصل استوار است که مجله "پردیس گیم" را متفاوت با سایر مجلات بازی دیگر ارائه دهیم و فقط تمرکزمان بر روی نقد ، پیش نمایش و  مصاحبه نباشد و سراغ بخش های جدیدتری برویم که کمتر مجله ای و یا هیچ مجله ای به آن نمی پردازد.بنابراین در قدم اول ما با یک تیم حرفه ای کار را شروع کردیم تا مجله دو فاکتور بسیار مهم "حرفه ای بودن" و "متفاوت بودن" را در خود دارا باشد.با نگاهی به حالت کلی مجله،نوع مطالب،سبک و سیاق نگارش و انتخاب موضوعات مسلما به این امر پی خواهید‬



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 52827
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1